Some necessary shopping:


Tog en runda här i området. Fint! Massor av vackra hus, riktigt mysigt! Gick Queensway upp och ner, utforskade shoppinggallerian och hittade massor av snyggt på H&M (bättre än i Sverige!) och Zara, har tyvärr inte riktigt råd att handa kläder nu.. Jag har nästan inte med mig några hygien/skönhetsartiklar så jag köpte med mig ovanstående produkter från Supedrug (typ samma sortiment som Boots) och lite till! Betalade nästan ingenting, £25 för en knökfull påse, det kallar jag billigt! Aussie-shampoo för £3, i Sverige kostar de runt 100 kr eller mer! Älskar UK.

Kommentarer
Postat av: linnéa

visst är det great att alla skönhetsartiklar är så himla billiga? ;D

2010-09-07 @ 19:59:19
URL: http://liyah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0