Primark





Hittade massor av snyggt i affärerna längs med Oxford St! Tycker det är kul att bara gå omkring och titta, utbudet är ju lite större än hemma om man säger så. Plus att modet är något före, det är ju trots allt en fashionstad!

Dessvärre är min ekonomi snart körd i botten. Men det blev lite enkel budgetshopping på Primark (och det var knappt jag hade råd med det haha!), dock inga kläder utan mest annat. Köpte en rosa filt till rummet (allt är vitt så jag behövde få in lite färg and I love pink!), ett rosa ljus, klädrullar, rosa mysstrumpor och strumpbyxor. Mycket rosa, ja. 

OCH, jag höll på att glömma, ett paraply (likadant som du har mamma)! Ska nog köpa en regnjacka/parkas (något vattentåligt) också, plus gummistövlar, sånt behövs här! Visst, det regnar hemma också, men här är man ute på ett helt annat sätt. Hemma stannar jag inne ifall det är dåligt väder, här är man ute oavsett vad. Sen när blev jag så förståndig?



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vad har du för uppgifter med tanke på att dom har en nanny? Många kramar!

2010-09-08 @ 14:21:58
Postat av: Alexandra svarar:

SVAR TILL ANNA: Hej! Bra fråga, det är många som undrar! Hade tänkt att skriva ett inlägg med mina arbetsuppgifter lite senare när jag har kommit in i rutinerna :) Men, för att fatta det kort, jag väcker barnen på morgonen, klär på dem, fixar deras hår och börjar göra frukost till dem - sen kommer nannyn och tar över! Jag jobbar någon timme på kvällen, när nannyn har slutat, alltså innan föräldrarna kommer hem. Men, jag ska också städa igenom deras hus en gång per vecka, tvätta lite och stryka! Ska även ta barnen till vissa aktiviteter ibland. Jag är alltså ledig under dagarna, men det är då ska jag hinna med hushållssysslorna! :) Kram!

2010-09-08 @ 14:44:56
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0