Lypsyl Strawberry.



Jag jublade av glädje inombords när jag hittade detta. Ni som har hängt med ett tag vet hur himla förälskad jag var i detta lypsyl för x antal år sedan. Jag hade med mig det överallt och använde det jämt, jordgubbsdoften var min signaturmelodi. Jag köpte det första gången jag var i London (alltså när jag var 15 år) och har sedan dess letat förgäves efter det både här och hemma i Sverige. Lyckan var total när jag äntligen hittade det på Superdrug i Camden, ett kvar. Töntvarning maybe, men jag sitter och småler för mig själv. Letandet gav resultat.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du hittade det! <3

2010-09-20 @ 14:58:49
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser gott ut eller vad man ska säga, bra kanske :P

2010-09-20 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0