Fri 24th Sep.

Ryggen är bättre idag, men aj aj vad ont det gör. Ska städa köket när familjen har avlägsnat sig (Plötsligt sitter hela familjen och äter frukost nere i köket samtidigt? Jag fattar nada. Föräldrarna brukar försvinna runt 7-tiden) och huset är tomt. Sitter föresten och väntar på matleveransen nu. Häromdagen fick de en leverans med dyrt (och säkert gott) vin. Livet här skiljer sig avsevärt mot livet hemma i Sverige. Men nu har jag slutat att bli förvånad, och ja, "min familj" är nog lite överklass bara att det inte märks på utsidan.

Kommentarer
Postat av: Angela

Oj, jag vet inte eller det beror på vad för musik du gillar kanske? Men Londons "inneställen" är väl bland annat Jalouse, Maddox, Luxx. Sen har ni Aura, Whisky Mist, China White, Anaya Embargo,(ligger i fulham/chelsea, men där finns det snygga fotbollskillar).

2010-09-24 @ 11:47:31
URL: http://nangela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0