Kvällsshopping.

Ibland blir jag chockad över mitt eget beteende. Vädret har idag (igår) varit uruselt, regn regn regn. Jag sov ett par timmar under eftermiddagen, gick upp och åt middag och pratade sen med girlsen. Vi var för trötta och sega så vi struntade i puben. Internet slutade fungera runt 19.30-tiden och jag råkade somna (igen). Vaknade upp en kvart senare och var plötsligt superpigg. Kom då på den genialiska idéen att åka till Primark. Sagt och gjort, upp och iväg. Ensam. Att gå på Primark en fredagskväll är något jag rekommenderar: lite folk, bra ordning i affären och ingen kö till varken provrummet eller kassan. Hittade lite smått och gott till mig själv, planen var att skämma bort lillebror men det gick åt skogen direkt. Det är svårt att köpa herrkläder.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det ska jag prova någon dag. Jag var nere igår runt tvåtiden. Jag vände i dörren typ, var sååååå mycket folk :C

2010-10-04 @ 00:03:29
URL: http://annadouken.blogspot.com
Postat av: Alina

Hm, det låter som ett smart drag du! :D



Åh, TACK. Jag kände att det var dags för en förändring, brukar bli att jag färgar håret en gång på hösten och en på våren. :)

Och jaaaa, WICKED är fantastisk! Det bästa jag sett!

2010-10-05 @ 15:19:34
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0