A new sofa.

Hallå där. Har väntat på en jäkla soffleverans sedan i måndags. Idag kom den äntligen. För någon timme sedan kom både Elise OCH Trevor (av någon konstig anledning?) hem och strax därefter kom soffan. Såklart. Jag har alltså hållt mig hemma, både idag och igår, heeelt i onödan. Härligt. Engelsmän är inte att lita på. De kommer när de känner för det. Men jag gillar dem ändå. Nu hoppas jag innerligt att den nya soffan är ännu skönare än den gamla, det är ju trots allt jag som alltid sitter där och skypar med nära och kära.

Kommentarer
Postat av: lady

Bor du i en egen lägenhet? Eller kör du på att du bor hos familjen?

2010-10-13 @ 18:21:31
URL: http://ladyq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0