Star pilots



Måste bara visa dessa! Köpte äntligen ett par pilotisar i Sthlm i tisdags. Lite för stora (och redan skitiga haha!), men jag gillar dem! I västa fall får brorsan ta över dem. Från H&M, 59,50 kr om jag inte minns fel!

Föresten, igår var det tre veckor kvar till studenten! Det firade jag genom att tillbringa ett par timmar i Linköping och köpa studentklänning, kofta och skor! Jag kommer att ha silversmycken (plus att det är silverdetaljer på skorna) trots att mössan är lite guldig, äsch vem bryr sig liksom?! Guld plus silver är snyggt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga! och billiga

2010-05-15 @ 14:37:15
Postat av: hanna

pilotbrillor funkar alltid, snyggaste modellen i alla lägen! :) gillar förresten din blogg skarpt, snygg stil!

2010-05-18 @ 19:29:20
URL: http://admin.nextinfashion.se/hanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0