TIIIISDAG

Har haft en helt okej dag i värmen. Jag klagar inte, men jag föredrar helt klart när det är lite svalare ute, just nu orkar jag inte röra mig ur fläcken. Jobbade 4, 5 tim, höll på att dö i värmen. Livsfarligt att köra bil (UTAN AC) i den här värmen alltså, livsfarligt.

Satte mig på Gusto efter jobbet med Azra och snackade lite skit, lääänge sen nu (och imorgon åker hon…). Svängde förbi McD för lite glass och hämtade upp Elma. Satte oss sedan nere vid Skogsjön och njöt av solnedgången.

Imorgon blir det stan, klarar inte av att vara ute på landet just nu när det är så jäkla mycket pollen.

Läste för en stund sedan att Hultsfred är inställt, snopet för de som hade köpt biljetter. Synd!


Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: du får se till att ta dig till Camden nästa gång du är i London! :)

2010-06-29 @ 23:29:05
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: azra

hahahha carma is a bitch.. tror du fattar om du tänker efter om det sista du skrev :P

2010-06-29 @ 23:32:45
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0