Superwoman

Idag tog jag mig i kragen och brände in ALLA hundramiljoner bilder som jag hade på datorn (tog en evighet). Jag har även passat på att gå från att vara arbetslös till att plötsligt vara en arbetande kvinna. Har alltså jobbat första jobbpasset för i år, jäklar vad jag trivs! Älskar att serva människor och bemöta dem på bästa sätt (jobbar i butik), skulle bli galen om jag satt på ett kontor hela dagarna framför en dator. Kära vänner, jag har här med insett att jag definitivt inte ska jobba med ekonomi. Never! Nu ska jag spana in två nya avsnitt av Den unga överklassen, yeeeees, jag råkade bli beroende av en dansk serie. Fan!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Var jobbar du?

2010-06-11 @ 09:24:29
Postat av: ALEXANDRA SVARAR

LISA: Jag jobbar i en gårdsbutik! Bleckenstads :)

2010-06-11 @ 11:51:00
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och den var intressant att läsa!



ta hand om dig. kram!

2010-06-11 @ 13:56:16
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0