Playsuit





3,5 timmes jobb idag och nu jobbar jag inte förens i slutet av juni igen. Känns skönt, men även tråkigt. På tal om annat. Jag har varit ganska negativt inställd mot playsuits/byxdresser men nu har jag totalt ändrat uppfattning! Provade denna blommiga skönhet på Cubus för någon vecka sedan, jag ÄLSKAR den! Jäklar vilket bekvämt OCH snyggt plagg. 199 spänn om någon är intresserad! Jag skulle lätt ha köpt den ifall det inte vore så att en shoppingresa till London väntar runt hörnet… Tisdag!

Ser ni föresten vad ljust mitt hår har blivit?! Det är många som har påpekat det. Men jag lovar, jag har inte gjort något med det!


Kommentarer
Postat av: Linn

SV: Primark! :)

2010-06-13 @ 22:14:31
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Anonym

gu så fin (= måste kolla om den finns här där jag bor

2010-06-14 @ 13:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0