För jag har tagit studenten, fy fan va jag är bra!




I fredags tog jag studenten. Helt ofattbart och orealistiskt, men samtidigt underbart. Studenten var fantastiskt! Champagnefrukost, fotografering, kyrkan, marsch genom stan med musikkåren, studentlunch, utspring, mottagande av släkt/familj, flakåkning, mottagning hemma, studentfest plus massor av tårar.

Studenten var en av de lyckligaste och mest sorligaste dagarna i mitt liv. Det är nu man inser vilken underbar klass man har gått i. SP3B kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat. Jäklar vad jobbigt det var i fredagsnatt när alla grät och kramade varandra, jag älskar er!

Tog flera hundra bilder under studentdagen, några stycken ligger på Facebook, kolla där!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis =)

2010-06-06 @ 18:40:02
Postat av: Ida-www.lippstick.se

Grattis!

/Kramar Ida

2010-06-09 @ 15:18:27
URL: http://www.lippstick.se
Postat av: Melissa

grattis! :)

2010-06-11 @ 17:10:51
URL: http://melissas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0