Datanörd

Hallå hallå! Igår råkade jag sova hela eftermiddagen och sen stack jag till jobbet. Kom hem runt 19-tiden och hade en riktig myskväll med kebab och en bra film. Fick även agera fylletaxi Grattis till er som tog studenten igår/idag föresten! 

Idag har jag suttit med datorn heeeela dagen. Har bränt in viktiga saker, formaterat om datorn, installerat alla program igen, försökt få igång Internet (tog grymt lång tid innan datorn ville samarbeta!), laddat ner viktiga program, lagt över foton/dokument på datorn igen och nu sitter jag här och laddar ner nödvändiga program som Msn och Skype. Puh, jobbigt värre. Men nu mår min älskade dator bättre än någonsin! Skönt att få det gjort.


Kommentarer
Postat av: azra svarar

saknar dig också! <3 tänkte fråga om du kan träffas innan men ja själv hinner ju inte heller och JA vi måste ses den veckan! Lust att kolla billiga wayfarers i London till mig (A)? <3

2010-06-13 @ 00:46:07
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: azra again

jaaa svarta :D

2010-06-13 @ 11:50:08
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0