What's the point of doing anything?

Jäklar vad jag känner mig duktig idag:

♥ Har rensat och slängt massor av smink och skönhetsprodukter.

♥ Har slängt hur många nagellack som helst (eller ja, 23 st för att vara exakt). Var riktigt hård och slängde alla färger som jag tyckte mindre om och de som började ta slut. Är helt galen i nagellack så jag har rätt så många!

♥ Har rensat bland alla skor, slängde 11 par. Alltså skor som hängt med ett par säsonger och sådana som var riktigt slitna/trasiga. Skönt att bli av med dem. 

Jag känner att det är lika bra att göra en ordentlig utrensning nu innan jag åker. För det första så kan jag bara ta med mig en bråkdel av det jag har till London och för det andra så är det inte så jäkla kul att komma hem om ett år och mötas av en massa gammal skit och ofräsha produkter.


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, ellerhur??!!

2010-07-30 @ 21:01:52
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0