Yesterday: Göteborg Horse Show


 Photobyme ©

Göteborg var helt perfekt igår. Bra tävlingar, duktiga ryttare och fina hästar. Gick på mässan ett par timmar och spanade in hästprylar. Det första vi gjorde var att springa på den hästintresserade delen av släkten, såå kul att träffa dem! Feelingen på Scandinavium, där tusentals människor med samma intresse har samlats för att titta på världseliten, är inte alls dum, bland det bästa som finns faktiskt. Roffe vann första (såklart!) och Whitaker andra hoppningen, den svenska och sen brittiska nationalsången, kan inte bli så mycket bättre! Önskar att jag kunde vara på plats både idag och imorgon också.

Lyssnade på curlingfinalen hela vägen hem och kastade mig sedan in innanför dörren och placerade mig i soffan, hann se curlingdamerna ta hem guldet! Gött.


Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; eller hur :)

2010-02-27 @ 19:11:30
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Kristin

Roligt att du hade det bra :) Jag hade oxå velat vara där, men får la åka nästa år :)

2010-02-27 @ 19:47:56
Postat av: Alexandra

Kristin: Ja men det gör du rätt i, jag ska försöka att åka ner nästa år jag med! :)

2010-02-27 @ 20:01:26
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0