Monday evening, 13th.

Så där ja. Snart är den här måndagen snart avklarad. Det märks att jag har siktet inställt på lördag va? Idag har jag jobbat 20 min, varav 15 min under tiden jag åt middag. Vad gör jag här? 

Mötte upp Siri runt lunch tidigare idag, kollade i lite affärer, lunchade. Alltid lika trevligt! Jag gick sedan en sväng på egen hand längs Oxford St och kikade efter en klänning till jul, men nej, jag hittade ingen enkel och fin (får kolla i Linköping när jag kommer hem istället, ska bli kul att se vad Sverige har att erbjuda!).

Väl hemma väntade ett fint julkort från mammapappajimmy, taaaack. Vi ses snart! Love you all. 

Ska till Anette ikväll och kolla på film. Jag kanske får smaka en lussekatt om jag har tur?! Det är ju trots allt Lucia! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0