Home sweet home.

Alltså, förstår ni hur skönt jag har sovit inatt? Heeeelt underbart. Bara att vakna upp i sitt rum, duscha i vanligt vatten och äta frukost (kunna rota runt i kylen/skafferiet med gott samvete) vid samma gamla köksbord är guld värt. Igår firade vi med kinamat och mys. Hann julstäda lite, spela julmusik på hög volym och pynta huset. JULSTÄMNING. Och vet ni vad, jag körde bil! Det var SÅ HÄR kul, ni fattar inte vad jag har saknat det. Att köra (ny) bil i snö kan vara något bland det roligaste som finns. Nu måste jag lägga på ett kol om jag ska få gjort allt jag vill, ska hinna med att jobba ett par timmar idag! 


Anette, hoppas du kommer hem idag och att flygen inte krånglar! Hör av dig när du är hemma.

Kommentarer
Postat av: Alina

Visst är det underbart att vara hemma? <3

Var jobbar du nånstans?

2010-12-19 @ 14:12:06
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: lady

Welcome home! :)

2010-12-19 @ 17:58:32
URL: http://ladyq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0