Hej Sverige!

Jag är hemma! Resan hem var helt felfri, allt flöt på bra och det var inga problem alls. Jag gillar verkligen SAS, så himla trevlig personal och bra service. Lyfte visserligen 30 min senare än utsatt tid (Heathrows fel) men landade kl 12.10 på Landvetter som förväntat (1,5 tim London - Landvetter, inte illa!). Insåg ganska snart att jag hade haft världens tur då min flight var den sista som lyfte från Heathrow till Sverige, resten ställdes in pga snökaos (det började snöa när vi lyfte) i London. Tydligen stängde flygplatserna strax efter att jag hade kommit hem, nu sitter folk fast och kanske inte kommer hem förens mån-tis. Herre Gud vad skönt det är att vara hemma nu. Home sweet home!

Kommentarer
Postat av: azra

vet duuu hur glad ja blev när ja först läste på din fb att du va hemma och nån minut senare såg en artikel som handlade om att flygplatsen hade stängt!

2010-12-19 @ 10:50:29
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0