Tooodaaay:



Är heeeeelt slut! Skulle kunna somna ståendes. Har som sagt varit inne i stan, spontanshoppade en enkel baströja från H&M, underkläder från Gina (rensade och slängde en himla massa underkläder igår så jag behövde lite nytt!) och ett par skor som jag ska få när jag fyller (mamma betalade).

Skönt och gå omkring på stan och känna att man faktiskt inte behöver någonting. Hämtade mamma efter jobbet och uträttade några ärenden som tog liiite för lång tid (3,5 tim för att vara exakt). Puuh.


Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack så mycket, vad glad jag blir! hoppas du fortsätter läsa min blogg :)



kram

2010-04-06 @ 20:02:04
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0