Ansökan till universitetet, check!

Jag har sökt till universitetet nu, just in case. Ska bli intressant och se om man kommer in eller inte. Och vad har jag sökt då? Sjukgymnast - Göteborgs Universitet. Det fick bli förstahandsvalet. Snittet låg på 18,8 den här terminen. Är inte det galet högt? Nästan i klass med läkare. Men nej, jag ska/vill inte plugga i höst, jag ska utomlands. Hoppas jag! Man måste ju vara positiv, right? Annars kommer man ingen vart här i världen.

Någon mer som har sökt?


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag höll på att dö, fatta ju inte vad som hände :P

Ja det är ju alltid skönt att vara ledig :)

2010-04-13 @ 08:39:18
URL: http://bloggeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0