Just nu:



Felix och jag gosar. Har har gosdamp som vi säger här hemma, haha.


Jobbat ett par timmar idag! Trodde jag skulle dö när mobilen ringde imorse.. Det var lite kämpigt de första timmarna med tanke på att jag verkligen inte mår bra. Somnade när jag kom hem och vaknade nyss till liv. Måste till stallet sen och se till min lilla polle, får se om jag rider en sväng. Orkar egentligen inte (och bör nog inte med tanke på att jag har lite feber) rida men det är ju så skönt att röra på sig, och kul, så kanske :)

Ska inte gå på födelsedagsfesten ikväll som jag är bjuden till.. Orkar verkligen inte. Lite tråkigt, men det känns ändå ganska okej med tanke på att det inte var några av mina närmsta kompisar som fyllt. Det blir en skön kväll hemma framför tvn med lite onyttigheter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0