tur i oturen

I lördags gick min plattång sönder. I morse gick hårfönen sönder när mamma använde den. Allt inom loppet av två dygn. Otur eller otur? Otur.

Jag var helt inställd på att köpa en ny plattång (mamma får köpa en hårfön, vi båda använder den trots allt). Men min kära mor var så pass smart att hon kom på att kolla om hon hade sparat något kvitto på plattången (jag fick den när jag fyllde 17). Och ja, 3 års garanti! Så vi åkte in till Åhléns och jag fick en sprilans ny! Gött! Där sparade jag ett par hundralappar.

Skulle byta hårfönen också (garanti!) men klart som fan hade just den modellen utgått ur sortimentet. Så det fick bli pengarna tillbaka ist. Ska kolla på en ny imorgon, mamma har lite smått panik hon klarar sig inte utan att blåsa håret på morgonen! Haha.

Men ibland har man tur i oturen va?


Kommentarer
Postat av: azra

azrazubanovic.blogg.se gillar detta.



FAcebook symtom :P eller disease hahaha

2009-09-21 @ 22:16:08
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0