låg energinivå



Maspalomas för x antal år sedan. Åh, jag vill utomlands!


Skulle pluggat förut. Men jag somnade och sov i 3,5 timme. Inte bra, inte alls. Men jag kände att jag behövde sova ett par timmar, kroppen känns inte som den ska. Får se hur jag känner mig imorgon, det är faktiskt inte värt att gå till skolan om man inte är helt okej.

Har iaf varit i Mjölby en sväng. Hittade en hårtork som verkar hyfsat bra, men vår gamla var nog snäppet bättre. Men den här fungerar nog alldeles utmärkt, man måste ju ge den en ärlig chans iaf!

Träffade Elin på stan förut! Har inte sett henne på evigheter. Shit, jag har saknat henne! Vi som var världens bästa kompisar föut och gjorde allt tillsammans. Det var tider det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0