Lillördag



Orsaken till att jag somnade.

En totalt meningslös skoldag. Jobbade på egen hand på FG:n (läs: gjorde ingenting) och sen fick vi jobba hemma på matten. Hann med ett besök på Mc Donald’s och sen var jag hemma redan innan kl ett (skulle ha varit hemma vid fyra i vanliga fall). Skönt, men jag vet inte var hela eftermiddagen försvann!? Men jag har sett ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar, sovit några timmar och nu sitter jag här och fördriver lite tid. Isåg precis att det redan är mörkt ute, skit, jag som var sugen på en promenad.

Måste ta tag i pluggandet nu. NU. Inte sen. Jag är bäst på att skjuta upp saker. Matte och filosofi står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0