Pluggdag

Skola i två timmar är perfekt. Man hinner knappt tröttna på skiten innan man ska hem igen.  Kom hem vid kl 10.30 och somnade direkt. Har läst igenom engelskan som är till imorgon, räknat några mattetal och ätit lunch. Klockan är ju bara två!! Tisdagar är en bra dag, man hinner mycket.

Ska räkna lite mer matte sen, ska inte plugga mycket mer på den nu. Jag har ju för sjutton räknat om hela kapitlet! Jag kan det om jag har en bra dag, då kan man allt. Vissa dagar ska man inte ens försöka anstränga hjärnan.

Fick en idé förut om att jag kanske skulle ta och göra det muntliga religionsprovet nu på fredag (man får välja när). Skulle vara grymt skönt att ha det avklarat! Men det betyder att jag måste plugga ihjäl mig idag, på onsdag och torsdag. Värt det? Kanske. Jag tror det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0