jaaaaaaa!

ÄNTLIGEN!
Lyckan är total, en av de värsta veckorna ever är över!
Religionen gick, ja, hmmm, dåligt. Föredrar skriftligt helt klart. Verkligen.
Filosofin gick däremot helt okej, inte allt för svårt. Men nu är det typ lov!!!
Slutade t o m tidigare idag, mycket tidigare. Eget arbete (nej inte idag, orkade inte, så vi åkte hem). Tar tag i allt på lovet ist. Förhoppningsvis. Jag måste.
FN-dag imorgon, inte allt för seriöst. Det överlever man! En lektion dock på slutet av dagen. Varför? Ja det kan man ju undra. Cp-skola.
Ingen ångest när man går och lägger sig ikväll och ingen ångest när man vaknar.
Lovely.
Nu kan jag med gott samvete sitta och göra absolut ingenting framför datorn precis hur länge jag vill.
Stallet ikväll, var ett tag sedan med tanke på att jag har varit sjuk. Nu är jag taggad som aldrig förr.

Jag känner mig helt tom, där av konstiga meningar á la Doris. Inte sammanhängande och konstigt formulerade med andra ord, haha.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det känns hur bra som helst! :D Jag ska oxå till stallet och rida snart :) hoppas det går bra för dig :)

2009-10-22 @ 15:51:39
Postat av: Alexandra

Tack det samma! :D

2009-10-22 @ 15:57:18
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0