God kväll gott folk

Har pluggat lite organisation och ledarskap nu i två timmar, visserligen framför tvn, men jag har fått en hel del gjort. Känner mig grymt duktig med tanke på att det är en lördagskväll, inget party för mig inte! Sitter och dricker en kopp te, te från Fortune and Maison i London. Flashbacks från förra året… Åh. Men riktigt gott är det, speciellt om man har i lite honung med mintsmak! Mmm…

Föresten, budade hem en miniplattång på Tradera alldeles nyss! Onödigt enligt vissa, genialiskt enligt mig och mamma. Den var inte alls dyr, väl spenderade pengar. Perfekt när man reser, tar liten plats och väger nästan ingenting. Invigs på nästa resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0