Samsung ST550




Jag vill ha en ny kamera, min börjar fungera lite sisådär, den har varit med om en hel del och lever inte upp till mina krav och förväntningar längre.

Jag vill ha en Samsung ST550! Snygg, 12,2 megapixlar, dubbla skärmar, touch screen, 4,6 ggr optisk zoom, bildredigerare, högt ISO-värde, känner själv av vilken inställning som ska användas, papperskorg mm. Låter det inte bra? Tror den passar mig perfekt!

Ska försöka övertala mamma att köpa den tillsammans med mig (sånt brukar slutar med att bara jag använder den!). Pris? Runt 2800 kr. Visst, drömmen är ju en systemkamera, men en sån här är mer behändig och går lätt att stoppa ner i jackfickan eller i partyväskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0