Brunett på riktigt



Okej, här har ni en bild på nya hårfärgen. Brunt! Ser naturligt ut tycker jag, jag har ju mörka ögon och ögonbryn så de passar bra. Men bilden gör inte håret riktigt rättvist, tror minsann att det är lite mörkare. Nå, vad tycks? Katastrof eller helt okej? :)

Tröjan som jag har på mig är mammas gamla, oanvänd. Hon frågade förut om jag ville ha den, javisst svarade jag glatt. Kan inte riktigt bestämma om jag gillar den eller inte! Lite tantig, lite cool, lite vintage-känsla. Det syns inte på bilden, men den har små plajetter påsydda lite här och var. Glittrar härligt, känner mig som självaste julafton!

Kommentarer
Postat av: azra

älskar håret :D <3 välkommen till brunetternas värld/klubb ( trots att ja e lite mix nu haha men du vet ju mig ena dagen brunett nästa blackie :P)



Gillar tröjan, iaf det lilla ja ser av den hehe :D reagerade direkt på den när ja såg bilden :D

2009-11-07 @ 18:52:46
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0