Aaaah, vad jag längtar!


Tända adventsljusstakar och stjärnor i huset alla fönster. Så mysigt!


Kommit hem från ridningen för en stund sedan, duschat och nu sitter jag här. Sitter och myser, ni vet det vanliga när det gäller mig - tända ljus i massor, en kopp te, juice, mackor, digestive, marmelad, clementin. Arbetar med hemprovet i religion just nu.

Sitter vid köksbordet (mysigast faktiskt, tro det eller ej!), får mest gjort här. Satt 3 timmar när jag kom hem från skolan i eftermiddags och än är det inte klart. Det ska in på måndag när jag är ledig. Har fått lov att lämna in det på torsdag ist, men attans vad skönt det skulle vara att få klart det innan jag åker! Fixar nog klart det sista imorgon och mailar in det.

Nähä, back to work. Aaaah, ge mig lördag nu! Jag spricker av längtan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0