Världens bästa lektion

Den här veckan verkar det som om jag klarar av precis vad sjutton som helst! Allt verkar funka och det känns som om jag rider på en våg av lycka och framgång.


Hemkommen från stallet för ca en timme sedan. DET GICK FRUKTANSVÄRT BRA! Hopplektion och det enda jag har att säga är; I'm back! Känner att jag har utvecklats otroligt mycket den senast terminen, både inom hoppningen och dressyren.

Idag flöt allt på bra och jag var uppe och hoppade på 1,10 m igen. Var ett bra tag sedan sist, men så underbart! Det är inte ofta allt funkar så bra med lektionshäst. Men med en bra instruktör fungerar det mesta har jag märkt! Helt klart det bästa lektionen på hela terminen, kanske rent av den bästa under det senaste året.


Tänk vad glad man kan bli av lite positiv kritik och beröm! Fick massvis av beröm idag, sådant är alltid kul! Själförtroendet stärks faktiskt mer än vad man tror.


Ska ta och rida på fredag också - hoppning! Fanns platser kvar i en grupp så jag bestämde mig för att hoppa in och rida lite extra (med viss pushning av W)!  











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0