Prom

I helgen har jag hjälpt morfar och M att flytta. Träffade mina ingifta kusiner också, kul! Var ett tag sedan sist.

I går, lördag, var det dax för 3:ornas bal. Alla (nästan alla) var så himla fina! Jag tror att jag minsann har hittat min eventuella balklänning! En av mina närmast vänner bar den allra finaste klänningen, rosa, skulle passa mig perfekt! Hon var så vacker. Men vi ska inte glömma Jessica, grymt söt tillsammans med sin boyfriend!





Bilden nere i höger hörn, tjejen till vänster i den ljusa klänningen. I want!



Hade en trevlig liten picnick med de bästa i gräset medans alla finklädda par sprang omkring. Mysigt, underbart väder! Vättern är så härlig på sommaren, synd att man inte har ett hus vid vattnet...

Sandra och jag åkte sedan vidare till ett annat underbart ställe vid Vättern. Hästholmen! Där är jag ofta på sommaren, finaste utsikten på kvällarna. Satte oss uppe på kullen bredvid fyren och åt glass. Värdefull tid, bäst att ta vara på de stackars få soltimmarna. Åkte sen hem till Sandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0