Nu har jag suttit framför datorn hela dagen

Jag råkade börja titta på hotell och flygbiljetter till London (roligare än att plugga) och blev fast ett par timmar. Haha!

Men jag har kommit fram till att Ryanair inte alls är lika billigt längre. Det kostar lika mycket som att åka med SAS. Men med SAS landar man direkt i London (på Heathrow) och slipper åka buss ett par timmar som man måste göra när man flyger med Ryanair till Stansted. Synd att man inte bor närmare Landvetter eller Arlanda bara! Men sånt löser sig ju alltid.

Det går faktiskt även att få hyfsat billiga hotell! Nu snackar vi inte high quality men äsch, vad gör det? Ska ju bara sova där ett par timmar varje dygn så för mig spelar det ingen roll, bara det finns egen dusch och toa.





Förra gången jag flög till London.


Har iaf gjort klar skrivuppgiften till engelskan som vi har imorgon. Orkar inte ens kolla på glosorna, tror jag kan dem.

Ska skriva lite på en svenskuppgift nu, måste var flitig! Ska käka något också, är hungrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0