Trött

Har världens huvudvärk! Ska proppa i mig ett par pronaxen och lägga mig i sängen. Hade planerat att läsa lite teori innan jag somnar men nja, hopps nog över det.

Sitter här och nästan skakar av stress. Shit, det här är inte bra. Jag är stressad över allting nu för tiden. Not good. Stressad över skolan, körkortet, privatlivet, ja allt! Inte undra på att man mår som man mår.

Är avundsjuk på lillebrorsan som har studiedag imorgon. Åh, det skulle jag behöva! Behöver att få sova ut och plugga ikapp lite, eller beta av lite saker rättare sagt så man har det klart och kan ägna sig åt annat.

Hörs kanske imorn, funderar på en bloggpaus den här veckan. Men det är sådant som märks, vi får se!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0