En titt i garderoben

Den senaste timmen har jag provat kläder. Man kan verkligen fynda i sin egna garderob!

Jag har hur mycket som helst som jag inte kan förstå varför jag inte använder. Vissa plagg har jag bara använt någon enstaka gång medans andra är gamla godingar som fortfarande är helt okej.

Jag öppnade garderoben och räknade lite snabbt efter hur många plagg som jag aldrig har använt. 10 st, herre gud! Skäpning. Plagg som är snygga rent utav.





Gjorde lite snabbt om en tunika till en kjol förut, mycket nöjd! Den kommer att användas flitigt. Ska nog inviga den redan imorgon! Något som är värt att säga är att det endast tog 2 minuter att sy (läs klippa) om den. Okej, jag erkänner, det var en tunika från Gina, ni vet en sådan som ser ut som en kjol och tshirt.. Bara att klippa av översta delen så var det klart. Smart va?




Dålig bild, I know. Men det är svårt att fotografera en vanlig, enkel svart kjol.

Linne - H&M Cotton Organic
Skärp - Primark


Kommentarer
Postat av: azra

det där funderar jag också att göra med min den som jag köpte för 19 kr, ångest att jag inte köpte 2 så ja kunde klippt en o haft den andra som vanligt :P

2009-05-14 @ 20:30:01
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: azra

sv: ahh jag vet, fick gå dit 3 gånger innan vi äntligen fick tag på/i ( vad säger man?) han.



Han var hur trevlig som helst och lite skönt att pappa & mamma känner honom och jag hans fru hihi.

2009-05-14 @ 20:38:49
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0