Shoppingsöndag

Idag hade jag egentligen inte tänkt att göra någonting. Men när mamma frågade om vi skulle hitta på något så sa jag ja. Det blev en shoppingdag i Linköping! För en gångs skull var det mamma som skulle shoppa och inte jag. Men som ni säkert kan lista ut så kom jag inte hem tomhänt..








Jag köpte ett blommig linne på BikBok, somrigt och fint! Ett aprikosfärgat linne och en svart kjol fick också följa med hem från Vero Moda. Passade även på att köpa cd-skivor på Elgiganten, dax att börja bränna in bilder...

Köpte även två silverarmband på Guldfynd (eller jag utnyttjade mitt presentkort). Jättefina, kommer att användas flitit!

Letade även efter skor men hittade inga som passade perfekt. Har upptäckt att mina fötter är för smala för de allra flesta gladiatorsandaler som finns ute i butikerna nu... Så himla synd, men jag letar vidare!
 
Hämtade ut min produkter på BodyShop också! Bloggar om dem senare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0