Sammanfattning av dagen

Skolan mellan kl 8 - 16. Alldeles för läge med tanke på det fina vädret!

Har hunnit med TRE muntliga grejer idag. Började med en presentation på svenskan, gick helt okej! Sedan muntliga nationella i engelska, haha ska inte prata om hur det gick! Mindre bra men okej. Sen en spanskredovisning! Gick super! Känner att jag har varit riktigt muntlig den senaste veckan. Jag fattar inte riktigt vad det är som är så himla farligt med att redovisa? Har alltid avskytt det. Men nu känns det helt okej faktiskt, det var på tiden!

Efter skolan skjutsade jag Sofie till hennes mamma och sedan solade jag. Onödigt? Oh yes. Men mina soleksem blir bättre när jag solar solarium. Men jag solar varken ofta eller länge, känns meningslöst, gör det endast för eksemen och inte för att bli brun! Solariebränna är inte snyggt.

Åkte och hämtade mitt körkort sedan med pappa. Passade på att äta en glass ute i solen.

Har lagat middag och ätit. Borde plugga men min kropp säger nej (speciellt huvudet). Får försöka plugga imorgon istället. Om jag inte har helt fel så har jag bara ett svenskprov kvar den här  veckan. Men det är inte så bara, svårt svårt svårt.

Ska nog lägga mig skapligt tidigt ikväll. Yrkesdag imorgon i skolan och bolagsstämma på eftermiddagen. Lagom slapp dag!



Kommentarer
Postat av: sofi

du han med mycket du ;)

2009-05-26 @ 15:03:24
URL: http://soofiiii.blogg.se/
Postat av: emma

usch så himla lång dag. vad sysslar du med denna tisdag?

2009-05-26 @ 16:40:08
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Louize

Vad går du för program? :)

2009-05-26 @ 19:24:16
URL: http://www.metrobloggen.se/Stockholmstjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0