Onsdag och jag taggar redan helg!

Den här veckan har gått fort, redan onsdag liksom och helgen närmar sig. Härligt!

Kort dag igår och kort dag idag. Ännu kortare dag imorgon, endast en liten skitlektion (spanska, suck). Men jag tänker inte deppa ihop för det! Funderade först på att sjukanmäla mig imorgon men nej. Jobbar med ett projekt som ska redovisas och lämnas in på måndag och vi är långt ifrån klara.

Vi har föresten noll respekt för vår engelsklärare. På eget bevåg ställde vi in våra muntliga nationella prov imorgon genom att skriva en lapp och lägga på hennes skrivbord. Haha, Sp2b är ju bara för bra!

Har varit på körskolan, måndag - tisdag - onsdag. Känner mig otroligt duktigt faktiskt! Orkar inte sitta mer än typ en timme åt gången men iaf, jag har varit där! Får se till att försöka gå dit nästa vecka också. Det får bli min nya vana. Måste ta tag i det här nu för snart är det sommarlov och jag vill ha körkortet innan dess. Så det är bäst jag börjar plugga, kommer aldrig att klara det annars, aldrig.

Nu; STALLET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0