Kväll

Det är läskigt att man kan vara så trött som jag är för tillfället. Somnade och ja, sov. Länge! Skönt. Ont i huvudet har jag också och mår lite illa. Hoppas verkligen att det går över till imorgon.

Upp vid 05.00-tiden imorgon. Fixa i ordning mig och sen till körskolan. Tillbringar förmiddagen på halkbanan i Linköping och skämmer ut mig. Kan nog bli kul! Sen tillbaka till skolan för en lektion, matte. Efter det till Norrköping på en utställning med hälsopedagogiken. Sen hem och direkt till stallet. Kommer hem vid 22-tiden. Frågan är bara när jag ska hinna äta lunch? Kommer dö av hunger. Måste se till att få i mig något.

Men en sak är iaf säker, jag lär vara död efter morgondagen! Fullt upp från morgon till kväll.

Nu måste jag käka något så att jag piggnar till lite. Måste fixa engelskan o bara snabbt kolla igenom hälsopedagogiken också. Plugga lite spanskglosor skulle också vara bra, men orka? Lika bra att göra klart svenskuppgiften också och lämna in den i tid. Suck!



Kommentarer
Postat av: jenny

åh vad fin blogg du har! :D

2009-05-05 @ 22:22:29
URL: http://jjennymaria.blogg.se/
Postat av: Kristin

jävla svenska asså!!

vad skriver du om? :)

2009-05-06 @ 17:46:10
Postat av: Alexandra

Kristin;

Ja fy fan för svenskan! Jag skriver om Eldorado.. Kändes som om det var den lättaste uppgiften att skriva om! :P Du då?

2009-05-07 @ 16:37:41
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: Kristin

jag har knappt börjat men jag tror jag ska skriva om Eldorado. Men det är ju så himla svårt att börja tycker jag.!

2009-05-07 @ 17:53:24
Postat av: Alexandra

Kristin;

Ja jo det är ju det som är problemet! Men det är så himla skönt sen när man är klar med skiten!

2009-05-07 @ 17:56:07
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: Kristin

aa fy fan va glá man är då. man skiter till och med i hur det vart man är bara glá att de är över! :)

2009-05-07 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0