Jag älskar denna gutt!

Oh my god, har suttit och lyssnat oavbrutet på Alexander. Han är så bra! Tänk att Norge skulle ta hem hela skiten.

Jag har ju spelat fiol för många år sedan. Jag har en egen fiol och jag överväger faktiskt att ta upp spelandet igen tack vare Alexander! Man blir ju så himla sugen, det bara rycker i fingrarna på mig! Jag vill också! Man blir så glad av honom.



Spana in dansarna, snacka om jobbigt att hoppa runt på alla fyra som de gör! Haha.


Alexander har ju även varit med i Idol där han sågades av juryn och åkte ut när det var 50 deltagere kvar. "Du är roligare än bra", haha visst va! Snacka om revansch att kamma hem hela Eurovision!  



Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Hej, nej det var förra årets papaply om man säger =((( Men kolla, dom kanske har i år igen!

//



www.alexandrastyle.se

2009-05-18 @ 19:41:06
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: azra

asså han är ju riktigt härlig =D



kollade på lite på en idol video o ångrar det eftersom han påminde för mkt om Jimmy Jansson och då kändes det jobbigt, äckliga flashbacks från 6:an hahaha..



o läste att tjejen han skrev låten till gjorde slut med han för 5 ÅR SEDAN asså come on lille gutt det var HELA 5 år sen, wierd. Lix, get over it..



ne nu ska jag inte klaga mer ska kära ner mig i hans ögon och smile, han e ju liksom söt o charmig men inte snygg, icke.



Nu klaga jag igen alex fyfan. O nu blev denna kommentar som en ett helt inlägg HAHAH

2009-05-18 @ 19:54:20
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0