Inget vidare

Ja gott folk, den här dagen har ju inte varit så händelserik precis. Jag har mest vilat, mår verkligen inte bra. Har tittat på film och käkat glass. Ska strax sätta mig vid tvn igen, har inget bättre för mig! Ska gå och lägga mig relativt tidigt ikväll så får jag se hur jag mår imorgon. 

Azra, om du läser det här så vill jag bara säga att jag får se om jag orkar upp ur sängen imorgon. Du märker om jag kommer till skolan eller inte! Mår jag inte 100 % bra är jag hemma, tänker inte plåga mig igenom en lång skoldag! Men surt att missa massa i skolan känner jag... Fan!



Kommentarer
Postat av: azra

FAN alex, känner mig alltid ensam när du är borta :(

inte lätt med de där galningarna :/

2009-05-17 @ 18:59:12
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0