Ibland måste man få skryta lite

Jag känner mig faktiskt riktigt stolt när jag tänker efter.

Jag har varit supereffektiv i helgen och jobbat undan med skolarbeten! Helt otroligt! Känns verkligen jätteskönt nu i efterhand. Nu kan jag fokusera på roligare saker och inte stressa ihjäl mig..

Jag har . . .

♥ Gjort klart hela projektarbete 2
♥ Läst klart hela Candide (över halva boken)
♥ Gått igenom diskussionsfrågorna till Candide
♥ Skrivit klart fallbeskrivningen till hälsopedagogiken (skitlångt och krångligt!)
♥ Tränat på spanskglosorna
♥ Gjort en engelsk gloslista till det vi håller på med i Eng B
♥ Börjat skriva på svenskuppsatsen

Inte illa va? Men tanke på att jag har lyckats göra allt annat också som jag inte borde! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0