Helg

Har legat ute ett par timmar idag och göttat mig. Men jag måste erkänna att solen inte tog särskilt mycket, är lika blek som innan, inte ens röd. Frös faktiskt stundom, blåste kallt ibland och rätt var det var blev det alldeles varmt igen.

Borde pluggat idag, men nej. Jag har tydligen prioriterat viktigare saker som att umgås med familjen. En godtagbar ursäkt eller?

Men nu, en lördagkväll, ska jag faktiskt ta och plugga lite. Har inget vettigt för mig och jag pluggar ju bäst nattetid så det är lika bra att passa på. Ska göra klart hälsopedagogikarbetet, skriva lite på projektarbetet, kanske börja på svenskuppsatsen och eventuellt läsa i Candide.

Har bestämt mig för att jobba undan lite i skolan nu, det blir så himla stressigt annars känner jag. Lika bra att få skiten gjord så är man klar och kan ta tag i alla nya saker som kommer hela tiden.. Maj är värsta månaden i skolan på hela året, jag skämtar inte. Kaotisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0