Friday again!

Idag har jag inte varit i skolan. Nej, jag är inte sjuk! Hade en tid på sjukhuset i förmiddags så jag tog ledigt hela dagen, lättast så. Det gick iaf jättebra, det var sista gången jag var där. Jag har ju fyllt 18 nu så jag får inte längre gå till min barn-och ungdomsläkare. Synd, för han är och har varit riktigt bra genom alla år.. Fick en hel bunt recept utskrivna!

Tog en snabbis på stan sedan med mamma. Tittade in på Gina föra att kolla om det jag bloggade om igår fanns och det gjorde det! Men den rosarandiga klänningen var inte alls fin i verkligheten, helt fel rosa. Jag kände mig som en polkagris i den! Så jag köpte en likadan i svartvitt istället. Riktigt skön och användbar till fyndpris!





Köpte även en bodylotion från Apoteket och ett armband från Vero Moda som hade utförsäljning. Kanske visar bild på det någon gång! Svårt att fotografera.. Men jag gillar det för att det är lite annorlunda! Ett hårspray inhandlades också.


Kommentarer
Postat av: azra

dig blir det synd om på måndag!



Jag kunde inte göra nåt på UF idag eftersom du hade bokföringspappren, så vi måste jobba skitmkt nästa vecka o ja hade tänkt kompa på tors..

2009-05-08 @ 17:49:54
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0