Shoes

Är de inte perfekta att ha i sommar så säg? Der är många bloggerskor som har bloggat om de här de senaste dagarna så det känns lite som om man härmas.. Men så är inte fallet, jag älskar de här sandalerna! Frågan är hur kvalitén är och hur sköna de är, det är ju trots allt H&M vi talar om.. Men jag gillar H&M som sagt. Och jag gillar att det inte är en sån där grej mellan tårna på de här gladiatorsandalerna som det är på flipflop, ett stort plus!

H&M har blivit riktigt bra på det där med skor nu, finns massor som jag vill ha. Men man kan ju inte få allt här i världen!

Men jag SKA ha ett par sandaler i sommar, ska leta till jag hittar ett par!

De kan bli mina (eller dina) för 198 kr, ett superbra fynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0