Puh, äntligen hemma!

Riktigt lång dag idag.. Skolan mellan 8.00 - 16.00. Har hunnit med både det ena och det andra, bla gjort ett spanskaprov. Hade övat hur  mycket som helst men det gick iaf inte bra. Förhoppningsvis ett okej VG, men ändå. Min spanskalärare är sjuk i huvudet! Han tar med saker på proven som vi inte har lärt oss och försvarar sig med "det borde ni kunna". Inte undra på att det är svårt att få ett bra resultat!

Efter skolan skulle jag plugga teori på körskolan, men såklart så hade jag en sån himla otur att varenda dator var upptagen. Himla skit! Så jag gick och solade istället för att fördriva tiden i väntan på pappa. Efter det mötte jag upp pappa och vi handlade mat. Nu har jag precis käkat, var verkligen vrålhungrig!

Ska däcka i sängen en stund nu. Är supertrött!!! Borde plugga matte, men först måste jag vila en bra stund. Ska bli skönt att sträcka ut ryggen, har så vansinnigt ont i den idag... Och i nacken. Plus att jag känner att huvudvärken börjar smyga sig på också...

Ska ta och bläddra lite i Sofis mode nu om jag orkar hålla ögonen öppna... :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0