Jag ber om ursäkt!

Det där med uppdatering har inte riktigt varit min grej den senaste veckan. Men jag har ju å andra sidan ingen som helst anledning att be om ursäkt, det är ju trots allt min, bara min, blogg och jag bestämmer själv när jag ska uppdatera! Hihi. Jag har verkligen inte haft tid till att blogga och jag har prioriterat andra saker framför datorn. Ganska skönt faktiksk!
 
Mitt mobilabredband har den senste veckan varit grymt segt. Ni kanske känner igen er när jag säger att jag har varit alldeles för lat för att sätta på den stationära datorn med bredband som fungerar utan problem? Laptopen är bäst trots allt och att halvligga i sängen är det absolut skönaste sättet att blogga. Man kanske bör skaffa en router? Nej då, jag klarar mig allt. Måste lära mig att spendera ett par timmar mindre framför datorn varje vecka. 

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vad tror du passar jag bäst i brunt eller blont hår?

2009-04-01 @ 14:01:21
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0