Hammerfall!

Vi har bokat biljetter! Fredagen den 27:e mars kommer jag att infinna mig på Sveriges framsida. Göteborg! Kl 19.30 i Skandinavium och Hammerfall på scenen + ett par förband. Kan det bli bättre? No. Kommer bli grymt kul!

Något som är värt att tillägga är att jag inte är något fans av Hammerfall. Men det blir nog kul ändå!

Men sen när är jag en hårdrockstjej? Typ nu. Men jag har det i blodet. Min morbror dyrkar allt som har att göra med hårdrock att göra. Han tror fortfarande att han är 20 år och håller på och åker runt på konserter Europa och lämnar familjen hemma. Haha han är helt galen!

Jag tror att det bor en liten rocker i mig, jag känner liksom hur den börjar komma upp till ytan nu. Bokom fasaden av den rosaälskande tjejen som älskar fashion och smink döljer det sig en oväntad personlighet! Haha.

Och hur snygga är inte rocktshirtar då? Har en på mig nu. Trivs bra i det! Roling Stones loggan är ju bara för snygg. När jag tänker efter så har jag ett linne med RS, borde använda det.








Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0