Bad day

Jag är sjuk, har varit halvsjuk hela veckan, åkte hem från skolan i måndags. Igår när jag kom hem från stallet så mådde jag verligen inte bra, nu mår jag likadant. Halsont, huvudvärk, ont i hela kroppen, illamående och lite feber på det. Jag blir nog hemma imorgon också. Himla skit! Jag vill inte missa en massa i skolan... Missar bla ett prov idag.  Funderar på att åka in till skolan imorgon e.m. och hämta hem lite böcker så jag kan plugga lite i helgen, iaf matte o spanska.

Tack gode Gud för laptopen, bra sysslesättning när man ligger i sängen och inte orkar gå upp!



Bild; A


Passade på och ändrade lite färger och sånt på bloggen nyss.
Sen gjorde jag en ny header på typ 3 min, rekord! Vad tycks?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0