Om fredagen, första dagen på sommarlovet!

Ingen sovmorgon igår inte trots att det är sommarlov! Gick upp tidigt för att åka in till Linköping med Azra. Hann med både stan och Ikanohuset på bara ett par timmar. Antingen är vi grymt effektiva eller så har butikerna sämst sortiment.


Jag var ute efter en klänning. Hittade en riktigt fin på Gina Tricot. Provade den och slog till direkt. Nu har jag en klänning till galakvällen/festen på Emax nästa vecka! Försökte ta kort på den men bilderna gör den verkligen inte rättvis. Den är jättefin!


Köpte två nagellack, ett vitt från Mavala till franskmanikyr och ett härligt rosa från Isadora, kostade bara 29 kr! Ett riktigt fynd. Köpte även en maskara, hårspray och 5-pack strumpbyxor.


Kom hem ganska tidigt och åt en sen lunch med familjen. Vilade lite och såg på film. Sen ville mamma åka till stan, hon ville till IKEA men jag sa nej, orkade inte åka in till Linköping igen. Det fick bli en sväng på stan i Mjölby istället. Jag köpte en klocka på Ur & Penn. Kostade 598 kr, men det var kampanjerbjudande så jag fick den lite billigare. Är riktigt nöjd! Fick en fin förvaringsask och ett halsband på köpet!


Sen åkte vi vidare till Mobilia. Hittade grymt snygga tavlor med Londonmotiv! Både mamma och jag hade beslutsångest om vilka som var finast och skulle passa in hemma hos oss så vi ska fundera på saken ett par dagar. Storhandlade sedan på City Gross.


Behöver jag säga att jag var så trött att jag inte ens orkade blogga igår kväll? Helt slutkörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0