Jag har varit på Emax!




Jag har varit på Emax. Jag är en av de främsta unga entreprenörerna i Sverige, kan knappt tro det själv. Jag har haft skitkul!!! Det här har varit en av de roligaste veckorna i mitt liv. Allt har varit underbart!


Jag kan inte berätta hur fantastiskt det har varit, det måste verkligen upplevas! Om ni får chansen, sök till Emax! Jag tänker definitivt söka som personal nästa år. Wow, att något kan vara så kul, lärorikt och fantastiskt! Åh.


Jag har utvecklats något enormt som person under de här dagarna i Örebro, det är helt ofattbart. Jag har hittat den rätta sidan av mig själv och upptäckt sidor hos mig själv som jag inte ens trodde fanns.


Har träffat hur många nya kompisar som helst, alla har varit så underbara! Många kommer jag helt klart att ha kontakt med i fortsättningen. Efter att ha varit omgiven med 200 fantastiskt hypertrevliga människor varje dag så känns det riktigt tomt här hemma. Jag vill tillbaka nu!


Hela evenemangen har varit perfekt! Jätteintressanta föreläsningar, en kul simulering, fantastisk mat och väldens härligaste cocher och personal. Kan det bli bättre? Nej.


Men som sagt, det går inte att beskriva, det måsta upplevas!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0